fredag den 21. september 2012

Le Creuset gryder













Når hus købet en gang bliver en realitet, så er der noget, som jeg rigtig gerne vil have i mit køkken. Nemlig gryder fra Le Creuset! De er rustikke på den helt rigtige måde, og jeg ville elske at tilberede lange simreretter i dem, men prisen... Ak ja, den gør, at det ikke lige sker pt.





Men noget stentøj skal jeg da ha'! Og det kan Bahne hjælpe med. De har nemlig Le Creuset krusene på tilbud til kun 44 kr. pr. stk - så her kan jeg heldigvis være med.

Jeg tænker lidt, at jeg vil købe 6 krus. Er det et ok antal, eller er 8 mere passende??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...