tirsdag den 9. oktober 2012

Conference pærer

 
I går var jeg forbi Lidl for at hente et nyt lager af de bedste Conference pærer, som jeg længe har smagt. De koster godt nok 5,95 kr. pr. stk., men så er de også ekstra store i forhold til de normale.
 
Jeg tror, at jeg vil bruge dem i en salat. For noget tid siden, fik jeg nemlig en salat på arbejdet, hvor der var pærer, rucula, feta, pesto og lidt andet i - og det smagte bare så godt. Men jeg kan ikke huske, hvad der præcis, var i salaten.
 
Måske har nogen af jer en opskrift?
 
En ting er i hvert fald sikkert, jeg skal have et pæretræ i min nye have. Heldigvis er der to æbletræer i forvejen, så jeg er lidt spændt på at finde ud af, om det er nogle gode æbler, der er på dem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...