mandag den 1. oktober 2012

Husforløbet



Der er endnu ikke kommet en endelig afslutning på mit lille boligeventyr, men sagen er den, at i tirsdags var vi ude og se huset med vores forældre, og vi besluttede os for at byde, når vi havde været i banken, som vi skulle dagen efter. Huset var i øvrigt først sat til salg til 950.000, men for nylig blev det sat ned til 895.000 kr.
 
Torsdag byder vi så 815.000 kr på huset - men vi får at vide, at der samme dag er kommet et bud fra et andet par. De havde dog budt lavere..
 
Sælger melder tilbage samme dag, at de vil have 870.000 kr.
 
Min kæreste forhøjer så vores bud til 840.000 kr.
 
I mellemtiden har et tredje par bedt om en fremvisning fredag middag.
 
Sælger vælger at ville vise huset, før de tager stilling til vores bud.
 
Mælger ringer fredag og siger, at dette par også er interesseret og villig til at byde.........
 
 
- og resten af historien får I forhåbentlig at vide i morgen, når jeg ved mere. Men boligen er ikke at finde hos mæglerne mere, så vi må gå ud fra, at det er solgt - men til hvem??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...