onsdag den 21. november 2012

Nemme diy's



Jeg elsker at sidde og være kreativ, men fordi vi netop er i gang med ombygningen er det begrænset, hvor meget plads jeg har til at brede mig i. Men jeg har fundet to projekter, som jeg dog satser på at kunne finde tid og plads til snarest. Jeg synes, at det er så sødt fundet på med strikvaserne og forestiller mig, at jeg kan finde nogle sweathers i genbrugsbutikkerne, som kan bruges til formålet - og vaser kan jeg vel også finde her, så det er lige til at gå til med en nål og tråd :)
 

 
Stjernerne er også et projekt, som er super nemt og rigtig fint til julemånederne. Gennem de seneste par år, har jeg faktisk gjort til en vane, at når mine forskellige læderstøvler ikke kunne mere, så klippede jeg dem i stykker og gemte læderskaftet, så jeg har faktisk mange læderrester liggende i forskellige farver. Så nu er det bare om at komme i gang med at være kreativ, savner det så meget :)
 
Jeg er rigtig ked af, at jeg ikke kan skrive nogle links på til, hvor jeg har fundet projekterne henne, men det fik jeg desværre ikke skrevet ned, da jeg gemte billederne. Beklager!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...