lørdag den 29. december 2012

Tidlig morgenmad!


I dag blev uret sat ekstra tidligt, så jeg kunne nå at lave en god morgenmad til min kæreste, som i dag bliver 24 år - og som desværre skulle køre på arbejde allerede kl 6! Så uret ringede kl 4.55, men det var det hele værd og vi fik også snakket om, at man burde tage sig tid til sådan nogle lækre morgener noget oftere.

Nu vil jeg kravle i seng igen, og få et par timer mere på øjet, for kl 15 kommer svigermekanikken på besøg, så der venter mig en masse oprydning og bagning senere.... Ha' en dejlig dag :)

4 kommentarer:

  1. Tillykke med ham, hvor ser det bare hyggeligt ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, selvom det var rigtig tidligt, så var det os bare en super start på dagen :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...