søndag den 31. marts 2013

Garderobeskab



I morgen får jeg forhåbentlig lagt klinker i min entré og derfor går jeg nu og pønser på, hvad der skal være derude.

Først havde jeg tænkt på, at der i hjørnet skulle være et enkelt garderobskab som denne, og så overfor skulle der hænge en knagerække. Men jeg har tænkt lidt videre, om vi ikke lige så godt kunne få et skab, som fyldte lidt mere af væggen og at vi deraf havde mere opbevaringsplads.

Hvis vi fik et af de tre overstående skabe, så kunne man også droppe helt at have en knagerække og i så stedet hænge jakkerne direkte i skabet. Tror I, at det ville fungere?

Jeg kan bare godt lide tanken om, at så er det hele gemt væk, for jeg synes nogle gange, at det kan virke lidt rodet med en helt stak jakker hængene på sådan en knagerække.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes godt om Hemnes møblet, for der er plads til jakker og i skufferne er der plads til handsker, huer, cykellygter eller hvad man nu li har i entréen :)

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kunne faktisk være god i entre med skufferne - og det er også den jeg bedst kan lide, men den koster så 2900, hvor de andre kun koster 600 og 1000, typisk..

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...