fredag den 29. marts 2013

Shopping til kæresten.... og mig




Jeg elsker at købe tøj til min kæreste - både fordi han er dårlig til at bruge penge på sig selv, men også fordi jeg kan få lov til at eksperimentere lidt, ift. hvad for noget tøj han normalt går i.

Allerede nu ved jeg fx, at han vil stejle fuldstændig over den mønstrede skjorte... Men, den koster kun 80 kr og ville være super smart til alle hans chinos shorts.

Så jeg har lidt lyst til at klikke alt tøjet hjem til ham - også fordi jeg selv skal til Blåvand i dag og shoppe, så jeg synes også, at han skal have noget nyt. Hvad synes I? :)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes skjorten er super fed!:)
    Klik du bare den hjem, mon ikke han kan se at det dur når den kommer på?

    SvarSlet
  2. Det må vi håbe - for har bestilt de tre øverste ting til ham nu :D

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...