torsdag den 14. marts 2013

Træloft


I "det lille værelse" - som til en start skal være soveværelse - senere ekstraværelse, er vi nu omsider gået i gang med at få sat loftet op.

Jeg har valgt et ubehandlet træloft, som jeg vil male hvid. I de resterende rum skal der være gipslofter og jeg kan selvfølgelig godt se fidusen i at have gennemgående materialer i hele huset, men... Det kan da også blive lidt kedeligt?

Så derfor har jeg altså valgt at dette værelse skulle skille sig ud, være lidt mere hygge-nygge-sommerhusagtigt og jeg glæder mig til at se, om jeg får den rette stemning derinde, når loftet er blevet malet færdigt.

Det er i hvert fald lidt af et arbejde og min kæreste synes jeg er lidt træls, fordi jeg vælger så besværlige løsninger - og jeg synes, at han er lidt træls fordi, at han hænger loftet op, inden jeg har malet brædderne - men så er vi vel kvit på trælshed-fronten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...