lørdag den 31. august 2013

Råt & industrielt






Jeg har tyvstjålet de her billeder fra en venindes gør-det-selv-projekt på Instagram. Men jeg er så imponeret, at jeg håber, at det er ok med hende, at jeg deler billederne herinde.

Det er nogle projekter, som er til at kaste sig over - og ikke mindst nogen billige løsninger, men som alligevel ser så fede ud. Det hele fremstår jo rimelig råt, men alligevel synes jeg, at hun har formået at få en helt speciel varme ind i sit hjem.

Kan I lide det??

2 kommentarer:

  1. Det er super fint. Kan specielt godt lide gasbetonen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er godt fundet på :) har også overvejet, om vi skal have sådan en gasbeton-reol ved vores brændeovn, når den bliver sat op :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...