torsdag den 8. august 2013

Status med maven



Status med min mave er, at den vokser stille og roligt fra uge til uge - specielt om aftenen er det helt vildt, hvor stor den er. Jeg er 17+4 uger henne og har taget ca. 2,7 kg på, så jeg kan heldigvis stadig være i det meste af mit tøj. Men som billedet bevidner, så er tøjet begyndt at stramme ved maven, så da jeg forleden havde disse shorts på, måtte jeg ty til en løsning med en hårelastik, da det ellers lige blev stramt nok.

Det bliver helt mærkeligt at komme tilbage til skolen igen, for inden sommerferien kunne man intet se, og nu kommer jeg tilbage med en fin lille og afslørende bule <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...