tirsdag den 17. september 2013

Billeder fra et almindeligt hjem

 
Jeg elsker at kigge på billeder fra andre folks hjem - men nogle gange synes jeg, at det er nogle meget dyre møbler, som bliver vist frem - eller også bliver det lidt for udstillings agtigt - i stedet for bare være et almindeligt hjem. Så jeg har fået lov til at låne nogle billeder fra min fætters og hans kærestes nye lejlighed, som jeg synes emmer af hygge og personlighed - og det er på et plan, hvor alle kan følge med :)
 
 
 
 
Eames look-a-like stole fra Idé Møbler


De er ikke helt på plads endnu, så mon ikke der kommer nogle fine billeder på væggen også?



Masser af nips og en fin billedehylde fra Ikea
 



 
Personlig billedevæg
 

Og soveværelset....
 
 
Hvad synes I om lejligheden???





6 kommentarer:

  1. Hej Jeanette. Du har vundet på min blog :-) Hilsen Line.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækkert, jeg sender dig lige en mail :D

      Slet
  2. Jeg synes den ser rigtig hyggeligt ud, især deres billedvæg. Jeg vil give dig ret i, at det ofte virker som udstillingerne når folk viser billeder fra deres hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Billedevæggen og det fine bord er næsten det bedste af det hele :)

      Det er langt fra alle hjem, der virker "kunstige" for mig, men der var for nyligt et billede på instagram af et børneværelse, hvor jeg tænkte, at det lignede slet ikke at der boede et barn og så synes jeg, at det bliver lidt ærgerligt.

      Slet
  3. Et miks. Kan se der bor unge mennesker. Et godt "pust" med billedvæggen og at det hele ved væggen er holdt i "gammel"/nostalgisk stil

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes at det er så hyggeligt og det er på et niveau, hvor jeg også kan være med :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...