mandag den 30. september 2013

Hus stress // Garant gulv


Hvis ikke jeg var godt stresset over husprojektet med kun 13 uger til fødslen - så må man sige, at jeg er det nu! Sådan helt seriøst....

Det hele så ellers lyst ud inden weekenden, hvor min kæreste skulle påbegynde sin uges ferie fra arbejde, så han kunne den give den et ordentlig skalle i huset. Det så faktisk så lyst ud, at vi skulle have haft køkken sat op i næste uge, men.... Så skulle han til fodboldkamp, kom slemt til skade med sit knæ, og har nu en kæmpe skinne på. F R U S T R E N D E....

Derfor blev jeg rigtig glad, da jeg så, at Garant kørte med en facebook konkurrence, hvor det billede med flest stemmer kunne vinde et valgfrit gulv - troede jeg... Nu fandt jeg så ud af, at det er et såkaldt Marmoleum Click gulv (kender I det??).  Men ok, vi skal jo også have gulv i vores køkken, bryggers, vaskerum osv. osv., så mon ikke, at sådan et gulv kunne blive lagt et eller andet sted - hvis jeg skulle være så heldig at vinde det i det mindste.

Det korte af det lange er, at jeg vil høre, om I vil stemme på mit billede? Vi kan virkelig bruge alt hjælp i vores husprojekt, desværre. Linket skulle vidst være HER og hvis det ikke duer, så hedder facebooksiden "Garant.nu", og der er konkurrencen inde.

Taak for det piger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...