søndag den 29. september 2013

Nye Pavement støvler



Glad gravid dame iført sine nye støvler - som selvfølgelig er købt på tilbud! Ørnen havde også 25% rabat i butikken i weekenden, så det nød jeg godt af :)

Og... Er jeg i øvrigt den eneste gravide, som er SÅ træt af andres folk kommentarer og meninger om ens mave?? Kommentarer som "Er du sikker på, at der kun er en derinde" og "Ej, din mave er meget større/anderledes/mindre eller what so ever end min/min venindes eller hvem folk nu kender"..... Lige lidt gravid galde! :)

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Taak - jeg synes også selv, at min mave er fin - hvilket vel også er grunden til, at den bliver lidt vist frem herinde ;)

      Slet
  2. Fin mave og fine støvler 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv helt godt tilfreds - med begge dele :)

      Slet
  3. Jeg synes du er fantastisk smuk ;)
    Og jeg kender det med kommentarerne - da jeg var gravid og fik sagt "jeg er bange for at føde", var det åbenbart (?!) en måde at byde folks egne føde-rædselshistorier velkomne.. Nå ja og så havde vi en forsikringsgut ude, som starter med at sige "du er da ved at eksplodere hva'?" - da havde jeg 2 mdr tilbage og nej han fik ikke solgt noget..

    SvarSlet
    Svar
    1. Åha, jeg har godt nok også fået vildt mange skrækhistorier at høre.. Men ja, det er lige sådan en kommentar fra forsikringsmanden, som jeg mener. Selvfølgelig er man måske lidt mere overfølsom end ellers, men det er bare ikke sjovt, basta! :)

      Slet
  4. Fede støvler! :)

    Nej jeg hader de kommentarer! "Er du nu sikker på, der kun er én derinde", "nøøj du er stor i forhold til hvor lang tid der er tilbage hva?"... Ja for alle elsker jo at få at vide hvor kæmpe store de er!... Så altså ja jeg deler din galde! Og med det sagt synes jeg din mave klær dig så godt :)

    //Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, de er også lækre at have på :D

      Og er glad for, at jeg ikke er den eneste, som har det sådan. Min mor kom så sent som i går med bemærkning om, at min mave var da større end min svigerindes (som er lige så langt henne, som jeg). Jeg ved godt, at der ikke er noget ondt ment med det, men hvad skal jeg bruge det til? Øv..

      Slet
  5. Synes din mave er så fin! Er totalt misundelig - gid jeg rendte rundt med mave, drømmer om det snart sker!!!

    Du skal bare lade det gå ind af det det ene øre og ud af det andet, forstår ikke folk skal sige sådan. Det svarer lidt til at gå hen til en der har store bryster og sige: du har godt nok store bryster ift. mig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  6. Hvis jeg må smide "sådan en kommentar" vil jeg sige at jeg altså tror min mave havde samme størrelse på det tidspunkt i min graviditet (jeg hpber det kan give dig en ide/trøst om at du ser ud fuldstændig som du skal). Jeg fik også kommentarer som dem du får, men så sagde en jordemoder som var "gammel i gårde" jeg skulle være helt rolig; min mave var ligesom den skulle være og folk skulle bare tie stille med deres kommentarer.
    Måske vokser maven ikke så meget sidst i graviditeten, måske gør den, måske er der meget fostervand -ALLE graviditeter er jo forskellige. Så længe du og baby har det godt, så er alt som det skal være og du skal bare glæde dig over den fine mave du har.
    Og for lige at komme med en god historie om fødsler; jeg fik et semi akut kejsersnit (havde epidural, så var vågen) og vi fik den fineste store dreng, som havde det godt. Og jeg var på benene igen efter et par timer, er helet fint og har ingen problemer haft efterfølgende. Havde en god oplevelse. Og om lidt bliver vores søn 3 og er helt fantastisk.
    Bare glæd dig over din mave - du ser fantastisk ud!
    //B

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...