onsdag den 9. oktober 2013

Badeværelset - de små detaljer







Det føles som en kæmpe lettelse, hver gang at vi får styr på nogle af de helt små detaljer i huset. Bare noget så dumt, som at toiletrullen nu kan hænge, i stedet for at stå på håndvasken - det er guld værd!

Desværre er min kæreste sløv til at få de ting gjort - men så langt, så godt.. Jeg blev nødt til at fejre bedriften med et lille køb i går, og sådan kom den fine plante også i hus. Nu mangler det runde spejl bare for at fuldende det hele :)

3 kommentarer:

  1. DU har vendt toiletpapiret forkert ;) Haha...
    Vi har også en heksejagt på badeværelset.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej man må aldrig vende det anerledes - tænk på alle de bittesmå bakterier, som gladeligt bor på væggen når man tager et nyt stykke ;)

      Slet
    2. Det er sjovt, som sådan noget kan dele vandene - jeg synes, at det er træls at "knække" papiret af, hvis det hænger på den anden måde :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...