onsdag den 23. oktober 2013

Moroccanoil fra LookPerfect.dk



Jeg er fra naturens side belønnet med dejligt, tykt hår – men alt det byggestøv, som jeg til daglig bevæger mig i sætter sine kraftige spor. Hvilket desværre også var årsagen til, at jeg for nogle måneder tilbage klippede mit lange hår af.

Men nu vil jeg gerne have det langt igen – og det kræver noget seriøst pleje! Jeg har tidligere haft held med hårolie, og et af de mere kendte produkter på markedet er fra Moroccanoil, som nogle af jer måske kender?

Produktet er kendt for at give håret glans og styrke pga. dets indhold af arganolie, som er sprængfyldt med næringsstoffer og vitaminer. Den ekstra glans og styrke ved jeg af personlig erfaring er rigtig god til at modvirke elektrisk hår, som nogle af os uheldige får her om vinteren.

En lille bonus til natteravnene er, at Lookperfect kører med gratis fragt på alle Moroccanoil produkterne i dag, så I kan lige nå at spare portoen, hvis I er hurtige.

Jeg ville nok selv vælge at købe ”Glimmer Shine”, da den lyder ret god i sin beskrivelse:

Glimmer Shine Spray giver øjeblikkelig glans til dit hår. Denne fantastiske spray tiltrækker og reflekterer lys, så håret får en fantastisk glans.

Shine Spray indeholder arganolie, vitaminer og antioxidanter, og tilføjer en usynlig slør af glans. beskytter også håret mod miljømæssige faktorer såsom sol, saltvand og klor. Kan også bruges til at fremhæve farve og reflekser i håret. Dit hår vil se smukkere ud i alle lysforhold”.

Har nogle af jer evt. prøvet den??

 
Indlægget er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...