torsdag den 17. oktober 2013

Når enden er god...


Så er jeg ved at være færdig for i dag!

Jeg startede min dag iført nye jeans.. Gravid jeans, selvfølgelig - og de var købt i går til minus 15%, da H&M kører med studierabat til på lørdag.

Herefter havde jeg en vagt i Fætter BR og så kan jeg lige love jer for, at jeg cravede sovs for vildt, da jeg kom hjem - men ingen havde tid til at tage med ud at spise.

Men det hele endte heldigvis godt - da 
mine cravings skiftede retning og i stedet fik jeg lyst til sushi, som jeg lige kunne klare selv via take away <3

Jeg håber I også har haft en god dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...