fredag den 1. november 2013

Dekoration på væggene






I dag har vi malere på herhjemme og jeg har en anelse lyst til lige at stikke ud til dem og spørge, om de ikke ville male børneværelset en fin beige farve som på det øverste billede.. Men kæresten er nok ikke enig.

Dog pønser jeg på at lave noget fint dekoration på væggene i form af nogle wallstickers - for det er til at pille af igen, hvis man fortryder eller bliver træt af det.
 
Spørgsmålet er så, om jeg skal lave noget ala det øverste billede, altså nogle stjerner omkring sengen - eller om jeg skal placere lidt prikker hist og her??
 
Jeg har nemlig fået lov af Foliekniven til at få sendt noget folie hjem til mig uden beregning, så der er også lidt forskellige farver at vælge imellem, som I kan se HER.
Sort er selvfølgelig den nemmeste løsning, men jeg ved ikke, om jeg skal være lidt mere modig og fx vælge lilla?
 
Eller har I nogle idéer til noget helt andet?

4 kommentarer:

  1. Ved ikke om det er din stil, men Ferm Living har (sammen med deres julepynt i Bahne) lanceret nogle stjerner eller prikker i kobber farvet, som wallstickers....

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet Rikke - kigger på det straks :D

      Slet
  2. Jeg ville vælge sorte prikker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er næsten også det sikreste valg :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...