søndag den 3. november 2013

God weekend



Så nærmer vi os afslutningen på en fantastisk skøn weekend tilbragt med familie og gode veninder!

Fredag var sushi night med 6 søde piger og natten blev tilbragt hos mine forældre, hvor min søster og hendes børn sov.

Tidlig lørdag morgen drog vi til Sebra lagersalg, hvor vi fik en god plads i køen og altså nogle gode køb med hjem - samt en tom pengepung....

I dag blev jeg så snydt godt og grundigt, da jeg troede, at jeg skulle til juleklip med min niece. I stedet var 7 veninder gået sammen og holdt babyshower for mig med lækker kage og gaver. Så føler man altså sig påskønnet :)

Jeg håber, at jeres weekend også har været god <3

2 kommentarer:

  1. lyder som en lækker weekend. hører man mere til dit shower?!

    // Rikke //

    SvarSlet
  2. Det var også en af de bedre :) Jeg fik slet ikke taget andre billeder i søndags, så jeg tror, at det her bliver det eneste lille pip om det.

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...