tirsdag den 26. november 2013

Julegaveidé til ham, hende og baby - Glerup & Chilote hjemmesko

 

Jeg har tidligere snakket om julegaveidéer til min kæreste, hvor jeg overvejede at købe whiskeyglas til ham og hvis jeg skal køre videre i dét tema, så kunne et par hjemmesko, som fx de grå fra Glerup lige være sagen... Og så de lilla til mig - man er vel pædagog??

En sjov ting, som jeg faldt over, da jeg besøgte hjemmesiden var det søde gyngefår. Kan I ikke lige se den på bebs' værelse?? Prisen ligger på 1.000 kr, og det er sikkert meget rimeligt med alt det uld, som der er blevet brugt til den - men det er dog lidt udenfor mit budget pt, så den kunne være et muligt dåbsønske? :)




Webshoppen sælger også hjemmesko af mærket "Chilote" til både voksne, men også til de helt små. De er lavet af 100 % uld og bunden af lakseskind, som er blødt som ruskind og super smidigt.

Noget der næsten er endnu mere fantastisk ved mærket er, at hjemmeskoene er fremstillet i Patagonien, der ligger i det sydlige Chile. Her går lønnen direkte til hver enkelt kvinde, som fremstiller hjemmeskoene med håndkræft. Kvinderne kan dermed skabe en bedre fremtid både for sig selv, men ikke mindst børnene og familien <3

Så man får altså et håndlavet økologisk produkt samtidig med, at man støtter en god sag.


Trendyslippers.com som sælger begge mærker er i øvrigt en dansk webshop. Der er hurtig levering på hjemmesiden, fri fragt når man køber over 599 kr og julegaverne kan byttes indtil den 15/1-2014, så de detaljer har de helt styr på :)


Indlægget er sponsoreret....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...