onsdag den 6. november 2013

Klinker til køkkenet


Nu er jeg kommet til det punkt, hvor jeg holder vejret angående mit nye køkken.

Får jeg det på fredag eller ikke?

Vores byggeri er så kedeligt, på den måde, at der er en masse processer, som hænger sammen og som altså besværliggør køkken opsætningen pt.

Men, en lille trøst er, at jeg måske får lagt klinker i morgen eller fredag <3

Hvad er jeres holdning i øvrigt angående gennemgående materialer?

De viste klinker på billedet er nemlig de samme som på vores badeværelse og entré - er det derfor et must med de samme i køkkenet?

.... Og, hvis det er, synes I så de passer til bordpladen?

2 kommentarer:

  1. Aner det ikke, da jeg næsen ikke ar klinger i huset...
    Men synes den går meget god med bordpladen:)

    SvarSlet
  2. De er i hvert fald ved at blive lagt nu, så jeg håber, at det hele kommer til at spille :)

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...