onsdag den 13. november 2013

NYHED Hudorme-dræberen! Tryk aldrig hudorme igen!


Det her må næsten være en maske, som ikke er til at komme udenom!

Mange af jer er måske, som jeg, stødt på den på nettet før - men har nogen af jer prøvet den??
Hvis ikke, så skriv en kommentar herunder inden den 18/11-13 kl. 18.00, og så sender jeg en gratis prøve til en heldig udvalgt fra Luxstyle :)

Om masken skrives der:

"Det er en ansigtsmaske, der på få minutter fjerner hudorme og forebygger uren hud. Vi sælger det i vores webshop. Vi giver 90 dages garanti - hvis den forventede effekt ikke er opnået, så giver vi alle pengene tilbage (også kaldet 100 % garanti). 

Blackhead Killer er gennemtestet og har hjulpet hundredetusindvis af mennesker af med hudorme, så de aldrig skal trykke hudorme ud igen."

Det lyder ikke dårligt var :)

Indlægget er sponsoreret...

10 kommentarer:

  1. Uh den gad jeg godt prøve :)

    SvarSlet
  2. Den kunne jeg godt tænke mig at prøve! Har i flere år haft problemer med hudorme på næsen, men intet hjælper... så måske kan den her maske gøre en forskel? :)

    SvarSlet
  3. Har kigget på den mange gange, men har ikke prøvet den.

    SvarSlet
  4. Den kunne jeg også godt tænke mig at prøve - selvom den ser lidt voldsom ud :-)

    SvarSlet
  5. den har jeg set mange gange. Kunne være lidt sjovt at prøve den :-)

    SvarSlet
  6. Har også set dem rigtig mange steder, men har aldrig prøvet den :-)
    Men vil rigtig gerne prøve den, da jeg tit har problemer med min hud! :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke! Du er blevet udtrukket som vinderen af prøverne - har sendt dig en mail :)

      Slet
  7. jeg fik den foræret i fødselsdagsgave. jeg er glad for den, men vil sige; den tager alt når den skal af! den niver i ansigtets små dun og du må ikke have et lille sår/afskalning, da den river det med også....
    jeg synes ikke den fjerner alle hudorme (på næsen fx), men den gør det godt..........er ok tilfreds med masken

    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
    Svar
    1. Av, av.. Det synes jeg :/ Men da jeg modtog prøverne i går, havde de vedlagt en seddel, hvorpå der stod, at de anbefalede, at man tog en fed creme på inden brug - måske kan det afhjælpe problemet?

      Slet
  8. Masken ser spændende ud - og jeg tør godt kaste mig ud i at afprøve den :D Håber at jeg får muligheden igennem dig :)

    Mvh. Christina Hald

    SvarSlet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...