onsdag den 6. november 2013

Unikt Zumba, danse og fitness tøj til kvinder i ny e-shop!




For 3 uger siden startede jeg til graviditets yoga – og allerede på den korte tid er min mave vokset meget! Så det kniber med, at jeg kan være i mit fitness tøj længere.

Jeg forsøger så vidt muligt at bruge mit normale tøj under graviditeten og ellers køber jeg ting, som jeg kan bruge bagefter.  Derfor passede det rigtigt godt, da 2SKIN kontaktede mig omkring deres nye webshop, så jeg kunne gå på jagt efter noget nyt træningstøj.

De viste bukser og toppen kunne være et godt køb til både nu – og senere. Bukserne pga den brede ribkant og blusen fordi den ser ud til at være rummelig omkring mavsen – og så kan jeg godt lide, at den har lidt lange ærmer. Bukserne er lidt pebret, men man kan også købes sættet samlet – dog i andre farver til 619 kr. og ellers kan sættes til højre købes for 579 kr.

Tøjet kan som sagt købes hos 2SKIN, som er en hastigt voksende virksomhed i en unik branche for sportstøj til kvinder.  Om deres tøj skriver de selv:

Firmaet 2SKIN går med på moden og har lanceret dansetøjs-brand'-et BROADWAY. Dette tøj støtter vores krop, giver dig energi og opmuntrer til aktivitet.

Elektrificerende farvet dansetøj der fremhæver og illustrerer en original personlighed.

2SKINS tøj er fremstillet af bomuld og polyester

En ting som jeg godt kan lide ved webshoppen er, at de har en udførlig beskrivelse af størrelserne med flere mål oplyst, så man undgår fejlkøb :)

(Indlægget er sponsoreret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...